Telefonie

Een betrouwbare zakelijke telefonie oplossing is essentieel voor de bereikbaarheid van uw organisatie. i4IP biedt een professionele en betaalbare zakelijke telefonie diensten die volledig aansluiten op de wensen en behoeften van uw organisatie.

i4IP
Yealink T41S
Yealink T48S
Yealink W52P
Gigaset N720
Gigaset S650H

Managed iVoice

Dankzij de sterke opkomst van VoIP, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonieapparatuur. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een ultramoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Bovendien heeft u geen omkijken meer naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een goed beveiligde locatie buiten uw bedrijf.

iVoice Connect

Wilt u besparen op uw telecommunicatiekosten, maar is uw telefooncentrale nog niet afgeschreven? Dan heeft i4IP met iVoice Connect de perfecte oplossing voor u. Als u kiest voor iVoice Connect, koppelen wij uw telefooncentrale aan ons communicatieplatform. U behoudt hierbij al uw huidige faciliteiten en verlaagt tegelijkertijd uw telecommunicatiekosten.

Hosted Mobile

Mobiele en vaste telefonie kunnen op verschillende manieren en op uiteenlopende niveaus worden geïntegreerd. De meest eenvoudige vorm is het aanbrengen van slimme doorschakelingen. De meest geavanceerde vorm luistert naar de naam ‘Hosted Mobile’. Deze dienst van i4IP voorziet in een integratie op het allerdiepste niveau van uw telecom-infrastructuur. Dankzij deze optimale integratie profiteert u van alle denkbare voordelen.

Yealink T41S

De Yealink SIP-T41S is het middenmodel in de nieuwe serie Yealink T4xS VoIP-toestellen. Een revolutionair elegant design met een set van features die nóg weer verder is uitgebreid t.o.v. de voorgaande serie, de T4x. De SIP-T4xS serie is geschikt voor elk bureau en elke omgeving. Het prachtige design doet recht aan een elegante, stijlvolle kantooromgeving; het high-resolution display maakt dat je veel informatie krijgt gepresenteerd hetgeen je handelingssnelheid ten goede komt en het gebruik van de telefoon zeer intuïtief maakt. De mooie kwaliteit display en de stijlvolle wallpaper afbeeldingen en duidelijke iconen maken dat de telefoon en haar display samen een rijke visuele ervaring bieden. De nieuwe Opus HD audio codec wordt in de T4xS serie ondersteund en biedt een rijke en duidelijke geluidskwaliteit over een lage bandbreedte. De telefoon biedt je een variëteit aan aansluitmogelijkheden voor headset (EHS). Door de aanwezigheid van een USB 2.0 poort kun je je toestel uitbreiden met Bluetooth- en WiFi-functionalteit door middel van een van de handige dongles van Yealink (niet meegeleverd).

• Managed Voice auto-provisioning
• Display met zeer hoge resolutie
• Uitstekende HD geluidskwaliteit op de HD handset/speaker d.m.v. de Opus codec
• Ongekend intuïtieve bediening – geen boekje nodig!
• Ondersteunt PoE (Power over Ethernet) (IEEE 802.3af)
• Lokaal en extern telefoonboek
• USB 2.0-poort voor WiFi-functionaliteit (WF40) of Bluetooth-functionaliteit (BT40)

 

Yealink T48S

De Yealink SIP-T48S is het meest uitgebreide model in de nieuwe serie Yealink T4xS IP-toestellen. De T48G blinkt uit door haar superieure, grote touch screen dat je van veel functionaliteit voorziet. Een revolutionair elegant design met een set van features die nóg weer verder is uitgebreid t.o.v. van de voorgaande serie, de T4x. De SIP-T4xS serie is geschikt voor elk bureau en elke omgeving. Het prachtige design doet recht aan een elegante, stijlvolle kantooromgeving; het high-resolution kleurenscherm maakt dat je veel informatie krijgt gepresenteerd hetgeen je handelingssnelheid ten goede komt en het gebruik van de telefoon zeer intuïtief maakt. De mooie kwaliteit kleurenscherm en de stijlvolle wallpaper afbeeldingen en duidelijke iconen maken dat de telefoon en haar display samen een rijke visuele ervaring bieden. De nieuwe Opus HD audio codec wordt in de T4xS serie ondersteund en biedt een rijke en duidelijke geluidskwaliteit over een lage bandbreedte. De telefoon biedt je een variëteit aan aansluitmogelijkheden voor headset (EHS) en expansion modules (EXT). Door de aanwezigheid van een USB 2.0 poort kun je je toestel uitbreiden met Bluetooth- en WiFi-functionaliteit door middel van een van de handige dongles van Yealink (niet meegeleverd).

• Managed Voice auto-provisioning
• Superieur groot grafisch verlicht kleurendisplay (7″of bijna 18cm)
• Touchscreen
• Uitstekende HD geluidskwaliteit op de HD handset/speaker d.m.v. de Opus codec
• Ongekend intuitieve bediening – geen boekje nodig!
• Ondersteunt PoE (Power over Ethernet) (IEEE 802.3af)
• Lokaal en extern telefoonboek
• USB 2.0 poort voor WiFi-functionaliteit (WF40) of Bluetooth-functionaliteit (BT40)
• De Yealink EXP40 Expansion Module aansluitbaar (maximaal 6) (optioneel verkrijgbaar)

 

Yealink W52P

Yealink W52P is het SIP DECT basisstation waarin kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit wordt gecombineerd.

Dit basisstation wordt geleverd inclusief 1 x W52H handset en heeft de typische voordelen van een draadloze DECT oplossing, zoals lange gespreks- en standby-tijd met hoogstaande spraakkwaliteit, en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding welke ideaal is voor bedrijven van klein of medium formaat.

De Yealink W52H handset beschikt over een 1.8’’ 128×160 pixels kleurendisplay, 12 numerieke toetsen keypad, 5 navigatie toetsen 2 softkeys en 6 functie toetsen. Daarnaast heeft het toestel 6 toetsen snelkoppelingen, meertalig inclusief Nederlands. Het telefoonboek van de W52P kan voorzien worden van maximaal 500 ingaven (100 nummers per handset).

• Managed Voice auto-provisioning
• Voeding via PoE mogelijk
• Headset aansluiting 2,5 mm & GAP
• 11 uur spreektijd
• 120 uur standby tijd

 

Gigaset N720

Het Gigaset N720 DECT IP-multicelsysteem bestaat uit twee elementen: het basisstation N720 IP PRO en de N720 DM PRO, de DECT Manager. Op de DECT Manager kunnen tot 20 basisstations en 100 handsets worden aangesloten, waardoor draadloze communicatie met naadloze handover en roaming op locatie mogelijk is. Hierdoor profiteren medewerkers van kleine tot middelgrote ondernemingen overal op kantoor van de voordelen van draadloze communicatie. Dankzij Power over Ethernet (PoE) is extra stroomvoorziening niet meer nodig. Het N720 DECT IP-multicelsysteem ondersteunt de nieuwste generatie DECT-handsets van Gigaset, waardoor gebruikers draadloos kunnen telefoneren met uitstekende HD-geluidskwaliteit.

Schaalbaar en toekomstzeker
Het N720 DECT IP-multicelsysteem kan worden uitgebreid tot 100 handsets en 20 basisstations, zodat tot 30 parallelle gesprekken en 8 simultane gesprekken per basisstation mogelijk zijn. Er is een groot aanbod van compatibele Gigaset-handsets leverbaar voor uiteenlopende zakelijke omgevingen. En het N720 DECT IP-multicelsysteem is gegarandeerd compatibel met toekomstige handsetgeneraties van Gigaset.

Eenvoudige instelling, configuratie en connectiviteit
Het N720 DECT IP-multicelsysteem is perfect toegesneden op de Gigaset T500 PRO- en T300 PRO IP-telefooncentrales, die over Computer Telephony Integration (CTI), zero-touch auto-provisioning en uitstekende compatibiliteit beschikken. De configuratie verloopt uiterst snel en soepel dankzij de intuïtieve webgebaseerde interface, XML-gebaseerde configuratiebestanden, providerprofielen en de ondersteuning van standaardprotocollen. Het DECT-multicelsysteem is ook compatibel met andere IP-telefooncentrales en kan worden aangesloten op IP-Centrex providers. De N720 SPK PRO (Site Planning Kit) is een handig hulpmiddel voor de planning van grote systemen.

Professionele HD-geluidskwaliteit
Uitstekende HDSP™1,2 -geluidskwaliteit van de N720 IP PRO voor meer zakelijke efficiëntie: dankzij de superieure en heldere breedbandtechnologie klinken gesprekken als persoonlijke ontmoetingen.

Een uitgebreid aanbod van Gigaset-handsets
Maak een keuze uit ons grote aanbod compatibele Gigaset-handsets die precies aansluiten op uw zakelijke wensen – van elegant tot robuust. De hoge kwaliteit en de grondige duurtesten staan garant voor een lange levensduur van de handsets. Gebruikers van de nieuwe generatie Gigaset-handsets profiteren van de overzichtelijk vormgegeven gebruikersinterfaces, de uitstekende geluidskwaliteit en de innovatieve functies.

– Managed Voice auto-provisioning
– Naadloze handover en roaming
– Tot 100 gebruikers / SIP-accounts / handsets
– Uitstekende HD-geluidskwaliteit met HDSP™1,2
– Tot 20 basisstations
– Tot 30 parallelle gesprekken
– 8 simultane gesprekken per basisstation (4 in G.722 HDSP™ -mode)
– Lokaal bedrijfstelefoonboek en openbare online-telefoonboeken (De Bedrijvengids en De Gouden gids)1
– E-mailreader
– Professionele configuratie met zero-touch auto-provisioning
– Power over Ethernet

 

Gigaset S650H

De S650H PRO is de optimale handset voor dagelijks gebruik in kantooromgevingen. Het eerste wat opvalt, is hoe goed de S650H in de hand ligt. De volumetoetsen aan de zijkant zorgen voor veel comfort tijdens een gesprek; en de toetsen zijn optimaal vormgegeven voor het gemakkelijk invoeren van telefoonnummers. Dankzij de hoogwaardige polymeer-afwerking is de handset bestand tegen krassen en desinfecteermiddelen. De handset beschikt over nuttige zakelijke functies zoals Bluetooth, trilstand en diverse geluidsprofielen, waarmee u het toestel volledig aan uw wensen kunt aanpassen. Met de micro-USB-interface is de S650H voorbereid op toekomstige software-updates, waardoor ondersteuning van Gigaset DECT-netwerken altijd optimaal blijft. Daarmee is de handset uitermate geschikt voor het N720 DECT IP-multicelsysteem en het basisstation N510 IP van Gigaset PRO.

• Moderne gebruikersinterface via 1,8“ TFT-display met verlichting
• Toetsen aan de zijkant voor volumeregeling tijdens een gesprek
• Gesprekstijd tot 12 uur.
• Geluidsprofielen voor meetings, rumoerige omgevingen of individuele instellingen
• Handsfree-functie met glasheldere HDSP/CAT-IQ 2.0-geluidskwaliteit en hoog maximaal volume
• Werkt naadloos samen met alle Gigaset pro-basisstations en DECT IP Multicell-systemen
• Volledig compatibel met het Gigaset-basisstation N510 IP en het N720 DECT IP-multicelsysteem
• Headset-gebruik via Bluetooth of 2,5 mm-aansluiting
• Toetsblokkering met PIN-beveiliging tegen onbevoegd gebruik
• Bestendig tegen krassen en desinfecteermiddelen

 

Managed iVoice

Dankzij de sterke opkomst van VoIP, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonieapparatuur. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een ultramoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Bovendien heeft u geen omkijken meer naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een goed beveiligde locatie buiten uw bedrijf. Onder de naam Managed iVoice biedt i4IP u dit innovatieve telecomconcept aan.

Overal en altijd bereikbaar
Managed iVoice is extra aantrekkelijk als u veel werkt met telewerkers of als uw medewerkers vanuit verschillende locaties werken. Ongeacht de plek waar zij zich bevinden, zijn zij altijd op hetzelfde nummer bereikbaar.

Vestigingen verbinden
Als u meerdere vestigingen heeft, koppelt Managed iVoice deze op een intelligente wijze aan elkaar. Er ontstaat vervolgens één telefonienetwerk, waardoor alle onderlinge gesprekken als intern (onnet) verkeer gelden. Dit levert u op jaarbasis een interessante besparing op. Bovendien hoeft u de afzonderlijke vestigingen niet zelf te faciliteren met een telefooncentrale. Alle vestigingen bellen via dezelfde  externe telefooncentrale. Ook dat is pure winst voor u.

Snel opschalen bij groei
De capaciteit van het netwerk waarvan wij gebruik maken is schaalbaar. Daardoor kunnen wij u snel extra capaciteit bieden als u deze nodig heeft. Op tijdelijke basis of permanent. Dankzij de flexibiliteit van het netwerk hoeft u dus nooit reservecapaciteit af te nemen. Met andere woorden: u betaalt slechts voor wat u nodig heeft, terwijl u wel de zekerheid heeft dat u snel kunt uitbreiden als het nodig is.

Voorloper op telecomgebied
Als gebruiker van Managed iVoice beschikt u altijd over de nieuwste telecom- en ICT-faciliteiten. Vergelijkt u dit eens met de situatie dat u zelf moet investeren in een nieuwe telefooncentrale. Als gevolg van de voortschrijding van de stand van de techniek loopt u in dat geval al snel achter de feiten aan. Met Managed iVoice weet u daarentegen zeker dat u altijd een voorloper bent op telecomgebied. En dat heeft een positieve uitstraling op het imago van uw bedrijf.

Maximale betrouwbaarheid
Managed iVoice blinkt op veel fronten uit. Op het gebied van betrouwbaarheid spant deze innovatieve telecomoplossing echt de kroon. Het is niet voor niets dat i4IP u een maximale beschikbaarheid kan bieden. De telefooncentrales waarvan wij gebruik maken, bevinden zich op een maximaal beveiligde externe locatie. Het VoIP-platform is over maar liefst drie verschillende datacenters gedistribueerd. En technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten. Meer bedrijfszekerheid kunt u zich echt niet wensen.

Geen investering nodig
Afhankelijk van uw specifieke wensen betaalt u een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. U weet dus precies waar u aan toe bent, als u nieuwe medewerkers wilt aansluiten op het netwerk. Doordat u bovendien geen eenmalige investering hoeft te plegen om te kunnen beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur, levert Managed iVoice u een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje op.

Functies Managed iVoice

Algemeen

  • Elke gebruiker heeft een intern verkort nummer
  • Gebruikers groeperen in groepen

Gebruikers kunnen in meerdere groepen zitten die aankiesbaar zijn met een eigen verkort nummer.

  • Meerdere inkomende nummers per gebruiker en/of groep
  • Meerdere nummerplannen

Het is mogelijk meerdere configuraties te maken van de routering van uw inkomende nummers.

  • Meerdere afzendernummers

U kunt (optioneel) per uitgaand gesprek bepalen welk afzendernummer u wilt gebruiken.

Routering

  • Routeringinformatie op toestel

U kunt per inkomend gesprek zien hoe deze naar u gerouteerd is door middel van prefixen.

  • Flexibele routering inkomende gesprekken

U kunt op eenvoudige wijze online de routering van inkomende gesprekken instellen naar bijvoorbeeld uw toestel, collega, groep collega’s of uw mobiele telefoon (Follow Me).

  • Routering op basis van tijd

Met de functie tijdsconfiguratie kunt u de inkomende gesprekken routeren op basis van tijdstip.

  • Routering op basis van bezetting

U kunt gesprekken routeren op basis van de bezetting van afdelingen en/of vestigingen.

  • Locatie gebonden routering

Door middel van Location Based Routering (LBR) kunt in inkomende oproepen routeren op basis van afzendernummer, netnummer en/of postcode.

  • Authenticatie van inkomende gesprekken

De authenticatie applicatie kan geprogrammeerd worden om inkomend verkeer op basis van CLI van de afzender te routeren of op basis van het door de beller ingevoerde pincode

  • Voicemail

U kunt inkomende gesprekken routeren naar het voicemailsysteem. De voicemailbox is online te configureren. Ingesproken berichten ontvang u per mail en u kunt deze online afluisteren.

  • Antwoordapparaat

U heeft de mogelijkheid inkomende oproepen naar een antwoordapparaat te routeren waar de beller geen bericht kan achterlaten. U kunt het antwoordapparaat online beheren.

Gesprekken

  • Doorverbinden

Zonder en met ruggespraak.

  • Doorschakelen

U kunt inkomende oproepen doorschakelen voor gebruikers en/of groepen bij: in bezet, niet opnemen of altijd. U kunt dit apart instellen voor intern en externe inkomende oproepen. U kunt doorschakelingen

  • instellen via de webinterface maar ook via een intern servicenummer.
  • In wacht zetten

Wanneer u de beller in de wacht zet hoort de beller het door u ingestelde wachtmuziek. Het is mogelijk de wachtmuziek zelf in te stellen via de webinterface.

  • Do Not Disturb

U kunt uw toestel in Do Not Disturb stand zetten en daarmee een alternatieve routering van inkomende gesprekken activeren.

Gebruiker

  • Afgeschermd afzendernummer
  • Hotdesking (flexplekken)

Gebruikers zijn niet gebonden aan een toestel maar hebben de mogelijkheid zich op elk toestel binnen het bedrijf aan te melden.

  • Thuiswerken

Dankzij Hotdesking kunt u een toestel thuis plaatsen en vanuit huis aanmelden op het bedrijfsnetwerk.

Faciliteiten

  • Interne servicenummers

Er zijn interne servicenummers beschikbaar om op een snelle wijze uw telefonieomgeving te configuren zoals o.a.: Aan- en afmelden gebruiker, Aan- en afmelden op Wachtrij, Geluidsopname maken, Meeluisteren, etc.

  • Gespreksopname

U kunt per gebruiker instellen of zijn/haar gesprekken opgenomen dienen te worden. Alle gesprekken kunnen online worden beluisterd.

  • Geïntegreerd telefoonboek

U heeft de beschikking over een telefoonboek op uw toestel dat u online kunt beheren. Hierin is onderscheid gemaakt tussen privé- en bedrijfscontacten.

  • Fax2Email

Inkomende faxberichten worden per mail als PDF bijlage naar u verzonden.

  • Wachtrijen

Het is mogelijk inkomende gesprekken in een wachtrij te laten uitkomen waarna ze een voor een worden aangebonden aan de wachtrij agents. De configuratie van de wachtrij is online te beheren. Rapportages zijn online beschikbaar. Het is mogelijk meerdere wachtrijen te configureren waarbij agents op beide wachtrijen aangemeld kunnen zijn.

  • Keuzemenu

U kunt zelf een keuzemenu configureren met een onbeperkt aantal niveaus en opties. U kunt online zelf de geluidsfragmenten instellen en de routering van de opties instellen.

  • Presence

Met behulp van de Precence faciliteit kunt u op uw toestel zien welke collega’s in gesprek zijn.

  • Outlook integratie
  • Met behulp van de Outlook plugin is het mogelijk via Outlook gesprekken op te zetten met u contactpersonen.
  • XML API

U kunt dankzij de Managed iVoice XML API vanuit uw eigen applicatie gesprekken opzetten en informatie over inkomende gesprekken ontvangen.

  • Twinning

Met behulp van Twinning kan een gebruiker zich op twee toestellen tegelijkertijd aanmelden.

  • Verkeersklassen blokkeren

Het is mogelijk om verkeersklassen te blokkeren voor uitgaand verkeer. U kunt dit globaal instellen evenals individueel per gebruiker.

  • Meeluisteren

Door middel van de meeluisterfunctie is het mogelijk om mee te luisteren met gesprekken van andere gebruikers. Dit privilege is per gebruiker in te stellen.

  • Integratie GSM box

Het integreren van een lokale GSM box in de telefonieomgeving kan eenvoudig dankzij de uitgaande routering tools. Het is mogelijk te configureren welk deel van het mobiele verkeer over de GSM box dient te verlopen.

  • Click-to-dial & Select-to-dial

Met de gratis Contact Connect client voor Managed iVoice is het mogelijk om uitgaande calls op te zetten vanaf de computer door middel van click-to-dial (Outlook integratie, call to & Skype URL’s) en selectto-dial (selecteer een nummer met de muis en druk op de ingestelde hotkey).

  • CRM Integratie

Met Contact Connect Advanced, een add-on voor Managed iVoice, is het mogelijk om met vrijwel elk CRM- of ERP-applicatie te koppelen, gebaseerd op native koppelingen, ODBC of exports. Dankzij Contact Connect Advanced is het mogelijk om middels een notificatie bij een inkomende oproep, direct te zien wie er belt, met live informatie uit het CMR pakket. Tevens kan direct de klantkaart geopend worden door te klikken op de notificatie. Van meer dan 300 applicaties is bekend dat zij de technologie beschikken om te kunnen koppelen met Contact Connect, waaronder SalesForce, AFAS, Exact (Online), MS Dynamics, ZohoCRM en OpenOffice, maar ook niche specifieke software voor bijvoorbeeld zorg, legal of de automotive branche worden, in de meeste gevallen, ondersteund.

iVoice Connect

Wilt u besparen op uw telecommunicatiekosten, maar is uw telefooncentrale nog niet afgeschreven? Dan heeft i4IP met iVoice Connect de perfecte oplossing voor u. Als u kiest voor iVoice Connect, koppelen wij uw telefooncentrale aan ons communicatieplatform. U behoudt hierbij al uw huidige faciliteiten en verlaagt tegelijkertijd uw telecommunicatiekosten.

Geschikt voor alle telefooncentrales

Als u gebruik wilt maken van de voordelen van iVoice Connect, maakt het niet uit of u een analoge dan wel een ISDN- of IP-telefooncentrale gebruikt. iVoice Connect is geschikt voor alle typen telefooncentrales. Heeft u een analoge of ISDN-telefooncentrale? Dan installeren wij een VoiP-adapter om uw telefooncentrale op ons communicatieplatform aan te sluiten. Maakt u gebruik van een IP-centrale? Deze meldt zich zelfs zonder tussenkomst van hardware aan op ons platform.

Slimme uitbreiding van faciliteiten

Bij een overstap naar iVoice Connect behoudt u niet alleen alle faciliteiten waaraan u nu gewend bent, maar heeft u ook toegang tot innovatieve faciliteiten, zoals Interactive Voice Response, Unified Messaging en Wachtrijen. Deze handige faciliteiten kunt u gebruiken als het u uitkomt. Zowel permanent als tijdelijk, bijvoorbeeld bij speciale acties.

Vestigingen koppelen tot één netwerk

Als uw bedrijf meerdere vestigingen heeft, koppelt u deze met iVoice Connect eenvoudig aan elkaar. Omdat alle vestigingen zich dankzij deze koppeling dan in één telefonienetwerk bevinden, gelden alle telefoongesprekken tussen verschillende vestigingen vervolgens als interne gesprekken. Maken de afzonderlijke vestigingen gebruik van verschillende telefooncentrales? Geen punt. Met IVoice Connect koppelt u alle locaties even goed slim aan elkaar.

Interessante besparing op uw telecomkosten

Dankzij de overstap op iVoice Connect heeft u uw analoge en/of ISDN-lijnen niet meer nodig. Die abonnementen kunt u opzeggen. Dat levert u een mooie besparing op. Daarnaast bespaart u dankzij onze scherpe tarieven voor het bellen naar vaste nummers in Nederland ook nog eens op uw gesprekskosten. Als klap op de vuurpijl bellen al uw medewerkers onderling gratis, ook als u meerdere vestigingen heeft. Tel uit uw winst.

Maximale betrouwbaarheid

iVoice Connect blinkt op veel fronten uit. Op het gebied van betrouwbaarheid spant deze innovatieve telecomoplossing de kroon. Het is niet voor niets dat i4IP u een maximale beschikbaarheid kan bieden. De telefooncentrales waarvan wij gebruik maken, bevinden zich op een maximaal beveiligde externe locatie. Het VoIP-platform is over maar liefst vier verschillende datacenters gedistribueerd. En technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten. Meer bedrijfszekerheid kunt u zich niet wensen.

Mooie opstap naar VoIP

Als u VoIP gefaseerd in uw bedrijf wilt doorvoeren, biedt iVoice Connect een uitstekende basis. Onze specialisten informeren u graag over de mogelijkheden.

Uw voordelen op een rij

  • Geschikt voor alle telefooncentrales
  • Behoud van al uw huidige faciliteiten
  • Toegang tot innovatieve nieuwe faciliteiten
  • Meerdere vestigingen koppelen
  • Besparing op uw telecomkosten
  • Goede basis voor gefaseerde overstap naar VoIP
  • Maximale betrouwbaarheid

Hosted Mobile

Mobiele en vaste telefonie kunnen op verschillende manieren en op uiteenlopende niveaus worden geïntegreerd. De meest eenvoudige vorm is het aanbrengen van slimme doorschakelingen. De meest geavanceerde vorm luistert naar de naam ‘Hosted Mobile’. Deze dienst van i4IP voorziet in een integratie op het allerdiepste niveau van uw telecom-infrastructuur. Dankzij deze optimale integratie profiteert u van alle denkbare voordelen.

Eén van deze voordelen is dat u niet hoeft te investeren in een (nieuwe) telefooncentrale. Als u gebruik maakt van ‘Hosted Mobile’ is er namelijk geen noodzaak meer om de centrale telefonieapparatuur in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden.

Dit investeringsvoordeel vormt echter nog maar het topje van de ijsberg. Gebruik maken van ‘Hosted Mobile’ levert u nog een groot aantal andere voordelen op.

Snel nieuwe simkaarten actief

Vindt u het belangrijk om snel gebruik te kunnen maken van een gebruiksklaar nieuw abonnement? Ook dan is ‘Hosted Mobile’ de ideale oplossing. Wij kunnen namelijk met één muisklik uw simkaarten activeren en koppelen aan de door u gewenste mobiele nummers. Met ‘Hosted Mobile’ weet u dus zeker dat u snel ‘up and running’ bent.

Meerdere mobiele nummers per simkaart

Vindt u het handig om privé- en zakelijke gesprekken te kunnen scheiden? Bij ‘Hosted Mobile’ kunt u twee nummers koppelen aan één simkaart. Dankzij deze functionaliteit kunt u uw tweede toestel dus de deur uit doen. Ook hoeft u dat ene nummer voortaan niet meer door te schakelen naar dat andere toestel. Dit levert u niet alleen veel extra gemak op, maar bespaart u bovendien kosten.

Faciliteiten telefooncentrale op uw mobiele toestellen

Alle faciliteiten voor vaste telefonie van ‘Managed IVoice’ zijn dankzij de vast-mobiel integratie ook beschikbaar voor mobiele telefonie. Wat dacht u er bijvoorbeeld van als uw medewerkers elkaar voortaan ook mobiel kunnen bellen met behulp van verkorte kiesnummers? Met ‘Hosted Mobile’ weet u zeker dat er geen contactmoment meer verloren gaat. Bij een binnenkomend gesprek kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen om zowel het vaste als het mobiele toestel te laten rinkelen.

Maximale grip

Hecht u veel waarde aan grip op het belgedrag van uw medewerkers? ‘Hosted Mobile‘ biedt ondernemers niet alleen maximaal inzicht in dit belgedrag; u kunt bovendien ook nog eens zelf bepalen wat uw medewerkers wel en niet mogen. Dit kunt u instellen op het niveau van een individuele medewerker. U heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid om uitgaande gesprekken naar verschillende categorieën te blokkeren. Denkt u dan bijvoorbeeld aan het bellen naar of in het buitenland of naar betaalde informatienummers. Op de maandelijkse factuur wordt het verbruik van iVoice, data en SMS bovendien nog eens duidelijk gespecificeerd.

Routeringsmogelijkheden

‘Hosted Mobile’ biedt u ongekende mogelijkheden om uw eigen bereikbaarheid te regisseren. De routering van inkomende telefoontjes kunt u op een groot aantal variabelen afstemmen. Dit varieert van het tijdstip van het telefoontje tot aan de postcode van de beller. Alle mogelijkheden van ‘Managed IVoice’, de vaste evenknie van ‘Hosted Mobile’, komen beschikbaar voor mobiele telefonie. Denkt u dan bijvoorbeeld aan zaken als IVR en wachtrijen.

State-of-the-art telefooncentrale

Als gebruiker van ‘Hosted Mobile’ krijgt u de beschikking over alle mogelijkheden, die onze dienst ‘Managed IVoice’ u biedt. Omdat u een vaste vergoeding per werkplek betaalt, hoeft u niet te investeren. Ondertussen heeft u wel de zekerheid dat u altijd beschikt over een state-of-the-art telefooncentrale en als eerste de nieuwste faciliteiten kunt gebruiken. Onze klanten ervaren het als een groot pluspunt dat zij gebruik kunnen maken van de dienst ‘Hosted Mobile’ zonder dat zij zelf over een infrastructuur voor vaste telefonie beschikken.

Eén overzichtelijke factuur

Als afnemer van ‘Hosted Mobile’ ontvangt u één factuur, waarop al uw telecomkosten overzichtelijk worden gespecificeerd. U kunt eenvoudig aflezen wat uw vaste en wat uw mobiele telefoniekosten zijn. Omdat deze kosten gedetailleerd worden gespecificeerd, levert dit overzicht u maximale grip op de kosten van vaste en mobiele telefonie op.

Maximale betrouwbaarheid

‘Hosted Mobile’-gesprekken lopen via het betrouwbare GSM/UMTS-netwerk van KPN. Het communicatieplatform waarvan gebruik wordt gemaakt, is gestationeerd op maximaal beveiligde externe locaties en redundant uitgevoerd. Bedrijfszekerheid en continuïteit staan voorop.

Voordelen van ‘Hosted Mobile’

  • Meest optimale vorm van vast-mobiel integratie
  • Snel beschikken over geactiveerde simkaarten
  • Meerdere mobiele nummers per simkaart mogelijk
  • Maximale grip op belgedrag
  • Slimme routeringsmogelijkheden
  • Niet investeren in een eigen telefooncentrale
  • Altijd kunnen beschikken over de nieuwste telecomfaciliteiten
  • Maximale betrouwbaarheid
  • Eén factuur en één aanspreekpunt

Wij gebruiken cookies om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten.